Wednesday, January 2, 2008

Christmas Sales




歐洲国家一年只有兩次sale, 在聖誕後及六月份。跟HK不一樣,我們HK新貨一推出就有九折了,然後是八折、七折一直減下去。所以這幾天London & Oxford成街都在瘋狂搶購,當然不少得我份。我去London就等於去Causeway Bay shopping,這兩天我一共買了10 items, 好似有些過份。但你們有所不知了,由2006年底計劃讀書以來我就减少購物,一來要儲錢,ニ來知道行理會超重,帶唔走那麽多東西,忍得好辛苦呢! 另外,這裡的洗衣机搞到我的衣服又縮水又退色,所以要入番啲貨(總之好多藉口^o^)不過我這敞買的都是cheap嘢,可以穿一年後即棄也不可借,全都是H&M, Zara, Mango, GAP等我們熟識的品牌。UK有一間勁cheap的品牌叫做Primark,看看有冇机會繼H&M之後進軍HK。聽聞UK 品牌Reiss在HK已開舖, 屬Moiselle投資項目,請多多支持。
近來多些時間可以睇自己鍾意的書, Sophie Kinsella糸列的Shopaholic and Baby都幾搞笑,她用London做背景,所以多了一點共明。

2 comments:

Unknown said...

嘩, 買咁多嘢! 你得一個身之喎!

Jenny Hui said...

有上身有下身有頭有手有腳,要好多配件的呢
!