Tuesday, February 5, 2008

Hell-ary term

人地話Hilary term = Hellary tem因為好多功課,又有EP (Enterpreneur Project),又要揾。剛過去的星期有四份工課,我的study group members超有效率,不須多開會,自動自覺分工合作,email來住便可以了。不過我覺得自己做事比較慢,常常想做好啲,太執著,所以也搞到2am & 4am. 如果唔改善返到HK做嘢也是死路一條。

這個周未除了做Global Strategy individual assignment外,星期五晚返St. Aldales 華人团契, 一月生日的我居然又有份切蛋糕,真surprise! 星期六晚去Oxford Brooks (Oxford 有兩間U,另一間就是Oxford Brooks)打籃球,MBAT要求最少要有一個女子在塲,所以我要跟男仔打波,冇咩机會碰個波,幸好都入了一球,唔錯呀!自從去完OCC weekend away後星期日返教會識多咗人,完咗崇拜要吹好耐水才走,希望下個星期四可以參加佢地的fusion group, 突然間變咗教會的active participant.

我今日打咗成日電話去National Express都揾唔人,明天繼續追我件失蹤行李。

好擔心我的「天使」快要離間住了15年的Totonto返HK, 以後無人在夜蘭人靜的時候同我chit chat, 點算? 同佢吹水超開心, 今日比先佢嚇到我腳軟..........

No comments: