Tuesday, November 20, 2007

Delivery

終於做完Analysis on Vodafone Annual Report, 我的組員靠晒我,所以做到我死,希望有好成績,不會令他們失望. 從這個功課裡我再次認識到自己的決點, 就昰太仔細、太執著、不放心delegate、覺得自己做好過慢慢教人, 結果就是忙到死, 要改善, 不要那麽固執, 否則去到哪家公司打工也是死路一條.

我惜了同学的單車,在coffee break的時候親手(唔放心,都係自己嚟)把報告交去Examination School. 第一次在英国踏單車,要把自己當成私家車,在馬路上行駛,望左望右,所以有點緊張. 有大巴士在身邊經過時便停下來,死咗係英囯就無謂啦! 很掛念在香港的Mini,現在夜走也只是步行,不會搭的士或巴士,非常唔方便. 不過我的朋友很好的,即使他們有單車也會陪我步行,他們唯有落地推單車,很有義氣呢!

No comments: