Monday, November 5, 2007

Asian Food Festival


飾演学生以後就成日做啲細路嘢. 例如有公司recruitment talk時,我就唔去聽,完咗才join他們的refreshment for drinks and sandwiches,好低能,但好好玩. 有次一間consulting firm 的人問我"How do you find our presentation?" 我咪答"Sorry, I missed your presentation due to time clash. 所以我特地來向同学攞料.不如你簡介一下你公司和recruitment process給我呀!" 我重要扮到好有興趣感...... 唔該快些講完,唔好咗住我食嘢.

As Asian Food Festival held in Wadham, 那麽近,無理由唔去啫. 於是就同Korean, Indian, Malaysian, Singaporean, Thailand 同学一齊去. 首先要買5 pounds coupon, 然後就迫歺飽去換食物.我幫襯HK Society的炒公仔麵. 我的同学勁問我食緊咩,因為佢地話在hostel成日食公仔麵,做咩我係food festival重食公仔麵喎.我話炒公仔麵唔同平時那些,因為這些似翠華茶歺廳/籣芳園......


Oxford MBA学生勁忙,又要讀書,又要交project,重要揾工. 有個同学重忙,佢太太在美国生BB,要飛去一個星期部佢入產房. 祝佢好運,送上Tiny Oxford BB衫一件.

3 comments:

Stan said...

yummy!!

inez said...

i love that BB clothes very much!!

Jenny Hui said...

Planning to buy some Oxford hoodie to Joshua, Caleb and Kiu Kiu but no time to do so. Hope to send some to HK before Joshua's birthday.